Skip to main content

Veelgestelde vragen

Met de antwoorden
Kan ik ook een training voor een groep boeken?
Ja dit kan, neem hiervoor telefonisch contact op via 085 877 0180 of vul het contactformulier in.
Als ik boek, heb ik dan automatisch plek?
Als je boekt via het portaal en direct afrekent, heb je automatisch plek. Wanneer je per factuur betaalt is je plek gegarandeerd nadat de betaling is voldaan.
Hebben jullie een eigen trainingslocatie?
Ja, we hebben onze eigen trainingsfaciliteit in Vianen waar we onze cursisten ontvangen.
Is de lunch inbegrepen?
Bij onze trainingen is de lunch inbegrepen, tenzij anders vermeld.
Hoe laat begint en eindigt de training?
Trainingen starten om 9.00 uur en eindigen, afhankelijk van het curriculum, tussen half 5 en 5 uur ’s middags.
Zijn de examens inbegrepen?
Wanneer van toepassing zijn examens inbegrepen
Zijn de trainers gecertificeerd?
Onze trainers zijn wanneer dit van toepassing is altijd gecertificeerd.
Wat is het niveau van de trainers?
Al onze trainers zijn op het vakgebied waarin ze lesgeven zelf op opdrachten actief en hebben op deze opdrachten een adviserende of leidersrol.
Ik heb mijn examen niet gehaald, wat nu?
Wanneer je je examen niet haalt kun je zelf een herexamen aanvragen via de portal die wij voor je hebben aangemaakt bij de aanbieder van de examens.
Wat als ik toch niet kan deelnemen?
Het kan voorkomen dat je aan een training waarvoor je je hebt ingeschreven toch niet kunt deelnemen. Annulering of het verschuiven naar een andere aanvangsdatum kan in overleg. Afmelden, of wijzigen naar een andere datum, tot twee weken voorafgaand aan de start van een training is gratis.
Bij afmelding, of wijzigen naar een andere datum, tussen 14 dagen en 3 werkdagen voor de start wordt 50% van de deelnamekosten in rekening gebracht.
Bij afmelding, of wijzigen naar een andere datum, twee werkdagen of korter voor de start van de training wordt 100% van de deelnamekosten in rekening gebracht.
Annuleren na start van de training is niet mogelijk; je bent dan het volledige cursusgeld verschuldigd.
Kan ik mijn training ook per factuur betalen?
Ja, hier wordt op de site bij inschrijving mogelijkheid toe gegeven.
Zijn materialen inbegrepen?
Alle materialen noodzakelijk voor de training zijn inbegrepen.
Hoe weet ik welke training ik moet volgen?
Op de homepage staan drie groeipaden beschreven. Dit geeft voor de meeste deelnemers een goed beeld welke training voor hun van toepassing is. Mocht je na het lezen van deze informatie nog steeds vragen hebben, neem dan contact met ons op.
Waar kom ik meer te weten over het curriculum van de training?
Op deze pagina kun je de training van je keuze aanklikken waar een uitgebreide beschrijving staat.

Staat jouw vraag er niet bij?

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden of heb je een vraag die niet mag missen in dit FAQ overzicht? 

Meer over Marjorie

Kom met ons in gesprek

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder! Dit kan op nummer 085 877 0180 of vul het contactformulier in.